Переломний момент

Нещодавні звіти про екологічну ситуацію повідомляють, що світу бракує необхідного скорочення викидів парникових газів, що потрібно прискорити ці процеси. Найближче десятиліття є критичним періодом, буквально переломним моментом для скорочення викидів в атмосферу, щоб обмежити збільшення температури на 1,5 °C.

Відповідаючи на ці екологічні виклики, в 2020 році P&G оголосила про масштабні стратегічні рішення заради боротьби зі змінами клімату. P&G ставить перед собою мету скоротити викиди парникових газів на 50%, перейти на 100% відновлювані джерела енергії і виконати ці зобов’язання до 2030 року.

«Зміна клімату відбувається, і діяти потрібно вже зараз. Знижуючи наш вуглецевий слід й інвестуючи в природно-кліматичні рішення, ми будемо десятиліттями нейтральні щодо викидів вуглецю у всіх наших операціях, щоб допомогти захистити вразливу екосистему і спільноти по всьому світу», — пояснив екологічну політику компанії голова Ради директорів, президент і генеральний директор P&G Девід Тейлор.

Крім цього, P&G продовжує реалізацію нових вітрових, сонячних і геотермальних проєктів для подальшого прискорення переходу до відновлюваних джерел енергії. Спільно з Міжнародним товариством збереження природи, Світовим фондом дикої природи і Evergreen Alliance P&G бере участь у проєктах захисту тропічних мангрових лісів на Філіппінах, відновленні лісу вздовж Атлантичного узбережжя Південної Америки (в Бразилії) і висаджуванні лісів у зруйнованих пожежами регіонах, таких, як Каліфорнія.

Пральний порошок економить електроенергію

Зазвичай споживач навряд чи замислюється про взаємозв'язок між якістю прального порошку, температурою води під час прання і глобальною зміною клімату. Тим часом зв’язок є, він прямий і досить помітний. 60% екологічного сліду від прального порошку припадає на етап споживання, коли ми вдома перемо речі і використовуємо електроенергію для підігрівання води. І тільки 40% викидів виробляє компанія, поки виготовляє продукцію.

Таким чином, що нижча температура води, то менше енергії необхідно витратити на прання. Проблема тільки в тому, що в холодній воді складно відіпрати деякі плями. Останні наукові досягнення P&G дозволили вирішити цю проблему: вже за 30 °C можна якісно випрати білизну і помітно знизити споживання енергії та викид парникових газів.

Наприклад, бренди Ariel і Tide оптимізували формулу своїх мийних засобів для забезпечення високої ефективності при пранні на низьких температурах. Це дозволить в 70% випадків вмикати пральну машину на низьку температуру і заощаджувати електроенергію.

Втім, розробити формулу замало, потрібно ще навчити споживачів розуміти, чому можна і потрібно прати на невисоких температурах. За останні 10 років P&G вдалося досягти помітного прогресу в цьому питанні. За оцінками компанії, з 2015 року завдяки спільній роботі виробника і споживачів викиди при пранні тільки в США знизилися на 15 млн т CO2, що еквівалентно викидам від 3 млн автомобілів. Інвестуючи в природно-кліматичні рішення, компанія щодня посилює свій позитивний вплив на екологію.

Багаторазова упаковка для шампуню

Окрім глобальних енергетичних рішень, P&G розробила низку заходів, які допоможуть кожному споживачеві товарів компанії піклуватися про довкілля, навіть не докладаючи до цього особливих зусиль. Наприклад, переосмислила формат упаковок для шампуню.

Залежно від інтенсивності використання, зазвичай людина витрачає 5−10 упаковок шампуню на рік. Це без урахування упаковок для кондиціонера, гелю для душу та інших засобів для догляду за тілом і волоссям. Майже всі ці упаковки виготовляються з пластику, часто — з неперероблюваного. За наявними даними, тільки близько 10% подібної упаковки дійсно потрапляє на переробку. Решта опиняється на звалищах або в найрізноманітніших водоймах, включно з океаном.

Розуміючи проблему та її масштаб, P&G Beauty оголосила про запуск системи з двох нових, більш екологічних і економних упаковок для засобів догляду за волоссям разом з такими брендами, як Head&Shoulders, Pantene, Herbal Essences і Aussie. Цей крок дозволить понад 200 млн споживачів скоротити кількість використовуваних упаковок, повторно використовувати їх легко віддавати на переробку.

Нова система упаковки з’явиться на ринку Європи вже в 2021 році, до складу якої увійдуть пляшка, на 100% вироблена з алюмінію, і пакети-рефіли, які містять на 60% менше пластику в порівнянні зі звичайною пляшкою бренду.

Джерело: nv.ua

АГРОТУРИЗМ

Радіоактивний туризм

1378
У Міністерстві інфраструктури України готуються до запуску туристичного маршруту водним транспортом Київ-Мозир-Київ. Перше судно збираються запустити вже в кінці квітня цього року. Таким чином,...

Україні потрібно розвивати сільський туризм на законодавчому рівні

1918
В Україні необхідно якнайшвидше впровадити законодавче забезпечення сільського туризму. Про це йшлося під час семінару «Основи ферських знань з надання гостинності особистим селянських...

Агротуризм в Україні розвиватиметься з допомогою Франції

2415
Підтримка розвитку агротуризму здійснюється в рамках двостороннього співробітництва між Україною та Францією, і наш європейський партнер займається проектом технічної допомоги. Як зауважив радник з...

Сільский туризм в Україні може приносити до півмільярда доходу

2084
В Україні агротуризм лише починає зароджуватися у той час, коли у США та Європі він розвивається вже понад 35 років. Щороку цей напрямок стає все більш популярним, цьому сприяє глобальна урбанізація...

В Україні стрімко зростає ринок агротуризму

1391
Якщо в Європі агротуризм розвивається вже кілька століть, то в Україні – від сили років 15, пише Інформатор . І хоча українським сільським господарствам в основній масі ще далеко до європейських...

2020 рік оголошено роком сільського туризму

1262
Національна туристична організація України оголосила 2020 рік – роком сільського туризму. До сільського туризму належить і екотуризм, і відвідання різних місцевостей і різних громад, тощо. Загалом...