Канадська агрокомпанія Agriculture and Agri-Food Canada інвестує понад 640 000 місцевих доларів виробникам органічних продуктів (COG), щоб залучити якомога більше місцевих споживачів.
Таке оголошення було зроблено нещодавно Оголошення під час Канадського національного органічного тижня, присвяченого демонстрації та відзначення органічного продовольчого землеробства. Було наголошено, що попит на органічні продукти в Канаді зростає, і по всій країні збільшується кількість фермерів, що вирощують органічні харчі. Завдяки новим інвестиціям компанія розробить стратегію щодо виявлення і пошуку рішень для подолання бар'єрів в ланцюжку постачання органічних продуктів, щоб канадські фермери могли повністю реалізувати економічний потенціал, а більше канадських споживачів могли купувати канадські органічні продукти харчування місцевого виробництва.
Наголосимо, що з початку COVID-19 споживання жителями Канади місцевих харчів зросло на 13%. А щорічні роздрібні продажі сертифікованих органічних продуктів в країні складають приблизно 6,38 мільярда місцевих доларів. Водночас у країні налічується близько 5800 сертифікованих виробників органічних продуктів і фермерів, що обробляють площі приблизно на 3,3 млн. акрів.